14 Eylül 2011 Çarşamba

Turkcell Superonline Nasıldır

Turkcell Superonline Abonesi Olmadan Önce Bu Yazıyı Okuyun ve Kırk Defa Düşünün

Aşağıdaki olayları baştan sona okuyunuz ve superonline'ın insanları nasıl salak yerine koyup tavuk gibi yolduğunu görününüz.

Bundan 4 ay evvel sitemize superonline dolandırıcılığı hizmeti geldi. "TTNET'ten kurtulun, taahhüt bozma ücretini biz vericez" dediler. Ayrıca "aktivasyon bedeli ve fiber hat döşeme ücreti vesaire yok" dediler. Ayrıca "20 megabit sınırsız 49.90 ve ilk 3 ay 9.90" dediler. Ek olarak "telefon hattınızı da taşırsanız aylık sabit vergisi olmadan telefon numarası tahsis edeceğiz" dediler. Bu şartlar bize cazip geldi, biz de geçelim dedik. Turkcell'dir güvenilirdir dedik ve güvendik.

Cazip gelen şartlar şunlardı;
-TTNET'in taahhüt ücreti bize verilecek ve para ödemeden dolandırıcı superonline'a geçebileceğiz.
-20 megabit sınırsız interenet 49.90 + hat aktivasyon ücreti ve fiber hat döşeme ücreti yok.
-Fiber internet hızlı ve sorunsuz, kesintisiz hizmet alabileceğiz.
-Aylık sabit vergisi olmayan telefon verilecek.

Hepsi koca birer yalanmış ! Superonline abonesi olmak isteyenler lütfen yazıyı baştan sona okusunlar, hayat dersi niteliğinde bir yazı.

Alın şimdi size Turkcell Superonline kazığının detayları;

Superonline eve kabloları döşeyip interneti kurduktan sonra ilk olarak gidip TTNET'i aradım ve internet + telefon hattımı kapattırmak istedim. 150 küsür tl ücret istediler, superonline müşteri hizmetlerini aradım ve istedikleri ücreti belirttim, onlar da bana "siz ödeyin, faturayı fakslayın biz de her ay faturanızdan keselim" dedi. Öğrenci adamım yahu 150 tl birden nasıl bulup kapatayım, halbu ki eve gelen pazarlamacılar faturadan kesilecek dememişlerdi. Taahhüt bozma bedelini biz karşılayacağız demişlerdi. Neyse dedim bir kere geçtik artık adamlar hattı falan döşediler.

1 kaç hafta sonra tüm sitede internet gitti. 3 gün boyunca gelmedi. Müşteri hizmetlerini aradık tüm operatörler doluydu ha bir de özel menü yapmışlar, eğer internetiniz kesikse 8'e basın biz size haber vereceğiz geldiğinde diye... Bastık 8'e ve "bulunduğunuz bölgede genel sorun var" diye bant kaydı dinlettiler. 3 gün sonra geldi internet. Neyse bir ay sonra ailemin yanına gittiğimde internete gireyim dedim ama orada da internet kesikti. Tam 2 gündür internet hizmeti kesikmiş, yine aradık müşteri hizmetlerini ve öksürüp tıksıran bir adam çıktı. Sarhoş gibi konuşuyordu ve durumu anlattığımda "bulunduğunuz bölgede sorun var hep arıyorsunuz işte beklerseniz gelecek internet network çalışanlarımız uğraşıyor" vesaire dediler o ara kibar bir şekilde derdimi anlattım, nereye gitsem orda superonline aboneleri yakınıyor internet yok diye. Kendisi git gide sesini yükseltince validenin yanında küfür etmemek için telefonu kapattım. O gün internete girip bilgi almam gerekiyordu ki çok önemliydi ama alamadım. Neyse dedim olur böyle şeyler.

Aradan aylar geçti Normalde 9.90 olması gereken fatura 15 tl, 16 tl, 20 tl, 69 tl gibi abuk subuk şekilde gelince kıllandım ve araştırdım, meğersem bu bedelleri bize gönderilen faturaya yansıtmamışlar, normalde 4 fatura olması gerek çünkü 4 aydır kullanıyorduk fakat 5 fatura yapıp 1 tanesini bize göndermeyip internet ile haşır neşir olmayan kişilerin göremeyeceği superonline internet sitesine koymuşlar, orda 179 tl(!)'i dayamışlar ! O 179 tl de bir anda faturada belirmesin diye her ay 2 tl 3 tl 5 tl faturaya yansıtıyorlar !

Hemen müşteri hizmetlerini aradım 0850 222 0 222, saatlerce müzik dinlettiler ! Bir türlü çıkan olmadı ! Giden kontörlerime mi yanayım yoksa kazıklanma mı yanayım. Akşama doğru yine aradığımda dial-up modem bağlanma sesi karşıladı bizi. Ki hala öyle, kontrol edebilirsiniz. Kulağı sağır eden bir ses var ve müşteri hizmetleri yok. Gelen şikayetlerden olsa gerek çökmüş olmalı hatları. Zira daha önce aradığımda da tüm müşteri hizmetleri günlerce doluydu. Neyse dedim 2-3 liradan birşey olmaz ödeyelim her ay.

Bir de bunların her gün arayan bir numarası var, sürekli arayıp "siz bizim süpermüşterimizsiniz size şu kampanyamız var" diye rahatsız etmesine deyinmek istiyorum. Arkadaşlar abartmıyorum, her 2 günde bir arıyorlar. Telefonu açmayınca da ard arda 2-3 defa arıyorlar, edepsizlikte sınır tanımıyorlar.

Neyse bir süre sonra iş görüşmesine girmiştim ve ev telefon numaramı vermiştim, turkcell  superonline 0216 ile başlayan bir numara değil de 0850 ile başlayan bir numara tahsis ediyor ben de ev numaramı vermiştim iş görüşmesinde. Adamlar beni defalarca aramış ulaşamamış. Annemin "oğlum sen hiç evde durmuyor musun ev telefonunu açmıyorsun hep arıyoruz bir de bizim telefonda sorun var heralde tam arama sesi gelirken telefon kesiliyor" demesi üzerine hemen superonline'ın o süper sorunsuz olarak lanse edip bana tahsis ettiği telefonu aradım ve turkcell numaraları hariç ev telefonunun aranmadığını öğrendim. Resmen yıkılmıştım 30 saniye falan hareketsiz kaldım. Neyse dedim en azından aylık sabit para vermiyoruz dursun öyle kimse aramasa bile durusn ne olacak dedim...

Ha 49.90 tl demişlerdi değil mi? Ben de zamanında internet sitesinden bakmıştım ve 69.90 yazıyordu. Aradım müşteri hizmetlerini durumu anlattım, onlar da "o ücretler eski o zaman, çünkü size gelenler 49.90 diye bilgi vermiş" dediler ben de güvendim ta ki 69.90 liralık faturayı dayayana dek!

Buna da neyse dedim, 20 megabit internet için 69 tl normaldir dedim. Sürekli kendi kendimi avuttum

Ama bugün aynı faturanın tarihlerini değiştirip gönderene dek !

Artık bıkkınlık geldi arkadaşlar. Resmen hem kendi başıma hem de ailemin başına bela sardım. Aboneliği de iptal ettiremiyoruz 300 küsür tl ücret istiyorlar neymiş kablo döşemişler de modem vermişler de ! Yahu kaliteli hizmet verin, değil 300, 1300 vereyim. Müşteri hizmetleri desen berbat, verdikleri internet hizmeti desen berbat, telefon hizmeti desen berbat adamların gönderdiği faturalar bile berbat...

Bu yazıyı yazdım arkadaşlar çünkü içimdekileri anonim olarak dökmek istedim, gerçek hayatta kimseye utancımdan anlatamıyorum. Daha yazmadığım 3-4 önemli detay daha var ama daha fazla uzatmak istemiyorum.

Siz siz olun Turkcell SuperOnline'dan uzak durun... Ben yandım siz yanmayın. Sadece bir dost tavsiyesi...

Her türlü soru, görüş ve önerileriniz için: kazikcisuperonline@hotmail.com adresine yazabilirsiniz.

53 yorum:

  1. Bu yazıyı okurken kendimi gördüm sanki :) gün sayıyorum kapatmak için.Ayrıca eksik bile yazmış arkadaş 1mb 69 TL ye satıyorlar 100 gb downlaod ve 50 upload gecince 1mbt cekiyorsunuz.Ha demeyin 100 gb downloadmı olur diye.Youtube bile 1050 HD videoları izleseniz 5dk üstü ortalama hepsi 1gb üstünde videolardır.Hesabını siz yapın.

    YanıtlaSil
  2. Bende hem adil kullanım koşulları hemde nakil kurbanı ve mağduryum. Evimi taşıdım hemde üç kat aşağı ee doğal olarakta internetimi nakil için aradım müşteri hizmetlerini. Tabikide oracıkta aldım ağzımın payını. Beylerim mevcut internet bağlantı ücretini (100 tl) bağırta bağırta aldılar. Her nekadar uğraştımsada olmadı yine bana girdi. Vazgeçme olayınada 300 tl para istediler elimiz mahkum nakili yaptırdım. Diğer bir konu ise adil kullanım koşulları , 10 gb sınırsız internet palavrası. Bilindiği 49.90 tlye 10 gb sınırsız interneti 2009 nisanından buyana kullanıyorum. Adamlar birden çıktılar yok şu kadar indirirsen hız düşürmeler falan filan zaten biliyorsunuz kısaca geçeyim. Düşmanıma bile tavsiye etmem ben firmayı. Aç gözlü tutum ve tam bir sömürü politikası. Nisanda taahhütüm doluyor güle güle süperonlıne. Kapattıracağım komple birdahada internet abonesi olmayacağım. Bunlar bizim internetle yaşadığımızı falan düşünüyolar zannedersem. Bir daha bu tongaya düşmeyeceğim batıl şekilde yaşamaya devam edeceğim. Her kim bu msj okuduysa umarım Türkiyenin en iyi firmasıyım diye geçinen bu mahalle bakkal mantalitesinde işletilen turkcell superonlıne adlı firmanın ne halt olduğunu anlar. Bu bir MÜSLÜMAN tavsiyesidir arkadaşlar. Kesinlikle uzak durmanız tavsiyedir.

    YanıtlaSil
  3. Birebir ayni kazigi ve de turlu turlu kaziklari bana da attilar!

    Dayadiklari sozlesmeden dolayi elim kolum bagli, gun sayiyorum kapatmak icin. Siz siz olun asla Turkcell Superonline`dan internet satin almayin! Vakit ve sinir kaybindan ibaret. Kaz gibi yoluyorlar musterilerini... Artik belim bukuldu bunlara para cesit cesit uydurulmus sahte hizmet bedelleri odemekten!

    YanıtlaSil
  4. selam, şimdi bizde superonline kullanıyoruz ama sizin bu bahsettiğiniz kota aşımı hız düşmesiyle mi sınırlı zira biz her ay fazladan para ödüyoruz limitsiz internet faturası 60 küsür bir rakam olması gerekirken biz her ay 100 küsür fatura ödüyoruz????Bu nasıl oluyor ben çözemedim?? Babam her ay bana kızıyor, vallahi youtube bu kadar dolduruyor muydu kotayı!,onu da buradan öğrendim. Nasıl bir internet gezintisi yapmalıyım bir fikri olan var mı?

    YanıtlaSil
  5. Ben bunları yaşasaydım bunun sorumlusunu bulur öldürürdüm kesin ve net. Çok sağol azdaha gidiyodum

    YanıtlaSil
  6. Bize de böyle hep fatura yüksek geliyor sizin gibi. Muhtemelen bize de 170 lira dayadılar. İkincisi de 0 günde adam gibi bir şey indiirmeme ve kablolu bağlanmama rağmen 80 GB kota bitirmişim. Hatta daha 100GB sınıra gelmedim hızımı düşürmüşler. Ben de aldım hemen elime kameramı monitörden önce süperonline sitesinde kalan kotamı görüntüledim daha sonra da 2 farklı hız testi sitesinden hızımı test ettim. Hiç değilse artık el,imde kanıtım var.

    YanıtlaSil
  7. 2013 martında 24 ay taahhütle esnaf paketinden abone olmuştum ilk 2 ay kopmalar kesilmeler hız düşmeleri furyası, sabır taşı çatlayıp aradığım ilk müşteri hizmetlisine patlamamla inceden düzeldi. müteakiibinde arayan bi temsilci teker teker dinledi 1 hafta müsade istedi bu esnada hattımın bağlantılarını kontrol etmemi önerdi. 2-3 gün içinde sorumu çözdüler o gündür sıkıntı yyoktu. adres nakliyle tokiye taşındım orda fibernet varmış zalımın fiberi süperonline sözleşmemi feshetti haklı mağduriyetmiş benimki 30tl/ay 8 mb zarar ettiklerinimi farkettiler bilemedim 3 günde feshettiler... ben üzülüyodum yorumları okuyunca acaba sevinsemmi diye düşünmedim değil..

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. 25 mbs hizi olan fiber 3 lük paketi almayi düşünüyorum. Eve ilk defa internet bağlattırıcam. Sizce bağlamalı mıyım?

    YanıtlaSil
  10. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  11. Benim ttnet internetim vardı. Ttnet taahhütünün bitimine az kalmıştı ki superonlinedan aradılar. Arkadaşın yazıda yazdığı vaadlerin hepsinde bulundular. Bana da cazip geldi ama yine de tam olarak karar vermemiştim. Baktım her gün arıyorlar her gün ya. Hatta arkadaşın da dediği gibi açmadığında defalarca arıyorlar. Bende bu kadar ısrar ediyorlarsa bu işte bir iş vardır dedim superonlinea geçmedim. Onları reddedip bir daha beni aramamalarını rica ettim. Ama nerdeee... Aradan neredeyse bir sene geçti ama her hafta mutlaka arıyorlar. Bazen üst üste arıyorlar ve bilgisayar çıkıyor. Hayır birisi çıksa derdimi anlatsam aramayın desem ama bilgisayar çıkıyor. Gerçi daha önceden en az 10 kere beni aramayın numaramı silin demişimdir ama laftan anlayan yok ki. Superonline elini veren kolunu kaptırıyor. Superonline ve çalışanlarını Allah'a havale ediyorum.

    YanıtlaSil
  12. Ben 2013 mart ayında salak bir arkadaşıma uyarak salaklığın önde gidenini edip bu adi şerefi bozuk beşpara etmez kalpazanlarla taahhüt imzaladım 2 senelik sırf bedava digiturk hediye ediyorlar 1 sene diye. Verdikleri digiturk banttan yayın yapan ve sürekli aynı programları her hafta tekrar eden şaka gibi bir yayın. Paso aynı şeyler dönüyor duruyor. Biz belgesel istemiştik, bir timsah belgesi göstermeye başladılar sayelerinde timsah uzmanı olduk. 1 yıl boyunca birtek timsah gösterdiler ve daha 1. yıl bitmeden digiturk yayınımız kendiliğinden kesildi. Filim böyle başladı, aradık düzeltiyoruz dediler düzeltilmedi tabiki. Sonra birisi aradı firmadan fatura ödenmesi lazım dedi. 10. ayda Bizde olur dedik , sonuçta işyerimiz yayını gitmesin dedik ödedik. 2 Ay normal sürede ayda 25 tl geçirdiler bize 50 lira timsaha gitti . 1. Sene bedava yayın hakkımız doldu sözde, yine kestiler tekrar abonelik başlatacağız dediler. 3 gün yayın verildi, sonra kesildi. Bu kez faturalar gelmeye başladı , arayıp şikayet ettik bildirdik kesik yayına utanmaksızın fatura gönderir oldular. Bu arada aylık 49 tl diye bize satılan internete şuan ayda 81 tl ödüyoruz. 35 gb kota var 20 mbps fiberoptik sözde ama annemlerin evindeki 4mbps ttnet adsl ile yarışamaz hız bakımından.

    Şerefsizler baştan demiyor birde, abonelikten çıkış bedelimiz 900 TL Taahhüt. Kol gibi resmen. Ben superonline şirketine bir isim taktım. '' SÜPERBOK '' . Taahhütümün bitmesine 2 ay kaldı . Bitsin , önce modemlerini filan teslim edicem evrakları alıp kapatıcam daha sonrada beni ikna eden satış görevlilerini iki sene boyunca bana çektirdikleri boktan internet rezilliği - digitürk sahtekarlığı ve izlemek zorunda kaldığım o timsahların yüzü suyu hürmetine dayak manyağı yapacağım.

    süperbok yetkisi karasineklere duyurulur.

    Arkadaşlar sakın bulaşmayın uzak durun. SÜPERBOK yada kenditabirleriyle superonline beş para etmez bir şirket. Dolandırıcı ve sömürücü. paranızı çöpe atmayın gidin TTNET filan alın araştırın ama bu atsineklerine bu karasineklere bulaşmayın. Kanınızı iliğinizi emiyorlar .

    SüperBOK mağduru kullanıcı / Mersin

    YanıtlaSil
  13. Makale ve yorumları okuyunca tüm mağdur olan arkadaşlara üzüldüm gerçekten.
    Şu adil kullanım kotasının artık kaldırılması şart.
    internet kampanyaları

    YanıtlaSil
  14. süper online mağduruyum.önce 49 sonra 69 vedaha sonra 93.adil koto kullanım nedeniyle insanları soyuyorlar.ttnet ben böyle sorun yaşamadım...

    YanıtlaSil
  15. 1 kisi dahi superonline dan memnun degıl herkes ttnet i övmuş ilginç oysa ben 2011 yılı itibari ile superonline kullanıyorum izmirde ikamet edıyorum baglantı sorunlarım tabiki oldu olacakta fatura olayına gelince arkadaslar faturada kabarma varsa ayrıntı istersin mahkeme var hukuk var itiraz edersin ve ödediğin parayı alırsın sen 24 ay taahhüt vereceksin 10 ayda kapatma isteyeceksin tabiki adam taahhüt parasını senden alacak ve kurulum yapılmadan once bunun bilgisi veriliyor takip edeceksin kullanımı faturayı herşeyi sen takip etmezsen daha cok yanlışlıklar görürsün iş işten geçmeden arayacaksın müşteri hizmetlerini bu her firma için aynı bu ttnet olur superonline olur başka firma olur devir takip inceleme devri hayırlı akşamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. On ay sorunlu olarak kullandım, canıma tak dedi ve iptal ettirmek istediğimde benden 1238 TL para istediler. bu neyin saçmalığı,devam etsem 14 x 70 = ondört taksitte 980 TL ödeyeceğim. ama üyeliğimi iptal eder isem peşin 1238 TL isteniyor. bir akılda bana ver ben şimdi ne yapayım

      Sil
    2. On ay sorunlu olarak kullandım, canıma tak dedi ve iptal ettirmek istediğimde benden 1238 TL para istediler. bu neyin saçmalığı,devam etsem 14 x 70 = ondört taksitte 980 TL ödeyeceğim. ama üyeliğimi iptal eder isem peşin 1238 TL isteniyor. bir akılda bana ver ben şimdi ne yapayım

      Sil
  16. Bir şey merak ediyorum burada bu şekilde sıkıntılarımızı yazmak dertleri ortaya koymak normal ancak sanal ortamda yeni kurduğum bir gurupta bu adamların bütün düzenbazlıkları için eylem yapmayı düşünüyorum. Başında yada içinde "TÜRK" bulunduran firmalar ne acıdır ki bu ülkenin güzel insanlarına böylesine işkence ediyorlar.

    EYLEM DÜŞÜNCE İLE BAŞLAR...Başbakanlık dahil olmak üzere toplu olarak (yeterli çoğunluk sağlandığı takdirde ) haklılığımızı T.C Hukuk Mahkemelerinde ifade edebiliriz. facebook sayfamızı ziyaret edin, üye olun beğenin, organize olalım.

    YanıtlaSil
  17. Neden ben daha önce okumadım bunları 😩😩😩

    YanıtlaSil
  18. Süper online kullanmak isteyenler sakin sakin satin almasinlar bunlarin hepsi dolandirici defalarca arayorlar ve pazarlamacilar gibi defalarca kapiya geliyorlar bir suru vaadler veriyorlar o bedava bu bedava deyip kandiriyorlar neti baglattiktan sonra artik hicbirine ulasamiyorsun aksirip tiksirsan oara istiyoar ornegin alt kattan ust kata nakil yaptiracagiz diyoruz 100 tl para istiyorlar 2 ay kullanmisiz sinirlenip o zaman iptal ettirmek istiyorum dedigimizde 500 kusur lira para istiyorlar. Ha birde o kapiya gelenler isleri bitince birdaha onlara ulasamiyorsun hesap bile soramiyorsun cunku numaralarimiz ya engelliyorlar yada acmiyorlar biz düstuk bunlarin eline sakin siz düsmeyin tahadumuzun bitmesini bekliyoruz bir daha bunlarla isim olmaz

    YanıtlaSil
  19. Süper online kullanmak isteyenler sakin sakin satin almasinlar bunlarin hepsi dolandirici defalarca arayorlar ve pazarlamacilar gibi defalarca kapiya geliyorlar bir suru vaadler veriyorlar o bedava bu bedava deyip kandiriyorlar neti baglattiktan sonra artik hicbirine ulasamiyorsun aksirip tiksirsan oara istiyoar ornegin alt kattan ust kata nakil yaptiracagiz diyoruz 100 tl para istiyorlar 2 ay kullanmisiz sinirlenip o zaman iptal ettirmek istiyorum dedigimizde 500 kusur lira para istiyorlar. Ha birde o kapiya gelenler isleri bitince birdaha onlara ulasamiyorsun hesap bile soramiyorsun cunku numaralarimiz ya engelliyorlar yada acmiyorlar biz düstuk bunlarin eline sakin siz düsmeyin tahadumuzun bitmesini bekliyoruz bir daha bunlarla isim olmaz

    YanıtlaSil
  20. en iyisi varsa yoksa Turk Telekom TTnet dir...tek bir saglayıcı vardır ttnettir, superonline vodafone ve diger firmalar, ttnetten 10gb alıyosa size 3 gb yansıtıyorlar, hem internet kazıgı hem fatura kazıgı,,, siz siz Olun ttnetten şaşmayın

    YanıtlaSil
  21. evet arkadaslar bende keşke yazıyı okusaydım adamlar tam düzenbaz bnm doping taahhutum varken dediler fiber internet biz sizin tüm ücretinizi karşılıyoruz taahut icin iyi o zaman dedim fiyatta makul geldi sonra faturalar geldi turkcell tv diye salak sacma bir yere istegim olmadan uye etmişler farkında bile degilim kaldırana kadar 2 ay gecti ucreti yapıstırdılar ayrıca doping faturamı geç yolladı 20 temmuzda superonline a gectim bana fatura 30 kasımda geldi dopingten 289tl superonline i aradım yok efendım biz 3 ay icinde olunca oduyoruz falan filan dediler dedim fatura zaten 3.5 ayda geldi neyin şeklini yapıyorsunuz bakalım araştırıp dönecekler neyi araştıracaklarsa taahhüt ücretini karşılıyoruz demek ne demek sonra 3 ay falan filan fatura zaten 3 aydan sonra geldi... neyse aga bulaşmayın ttnet kazık mazık ama bunlar gibi dolandırıcı degil

    YanıtlaSil
  22. Sonuç olarak hangi interneti bağlatıcaz biz? Hangi firmayı araştırsam böyle yazılar görüyorum hiç iyi bir firma yok mu ben evde internet kullanamayacak mıyım :)

    YanıtlaSil
  23. Sonuç olarak hangi interneti bağlatıcaz biz? Hangi firmayı araştırsam böyle yazılar görüyorum hiç iyi bir firma yok mu ben evde internet kullanamayacak mıyım :)

    YanıtlaSil
  24. aydınlattıgınız için teşekürler almayı düşünmüştüm hiperonlinede aynı sorunlar var

    YanıtlaSil
  25. Süperonliney ye kanmayın dolandirici bi firma

    YanıtlaSil
  26. 9 aralık 2015 tarihinde abonelik icin basvurdum benim alt yapim 63 mgbit hiz desteliyordediler bende fazla yuksek fatura çıkmasın diye 24.mgbitt abonei oldum ama baglamaya 15 ocak 2016 da geldiler aradan 1 ay sonra bagladilar modemi 1 gun kullandım internet gitdi kablo kopmuş turktelekom kablosu aradim duzeltcez dediler 48 saat icinde gelen olmadi defalarca hergün aradim her aradığımda kayıt oluşturdular ama ne gelen var ne giden tam 1 ay internet kullanmadim en sonunda arızayı kendim duzeltdim beni aradilar arizaniz düzeltildi diye hic bisey demedim bu seferde ben 24 bgbit internet aboneligi yapmistimki hiz 2 mgbit geliyor tekrar aradim hiz sorunu var diye duzeltcez dediler kayıt olusurdular ama yine duzeltmediler tekrar tekrar aradim turktelekom alt yapinizi kontrol etdi hic bi sorun yok sizin iç tesisatinizda problem var iç kablolarinzi degistirin dedile bende zaten modem kurulumunda yenilemistim bu bahene ddim evet dediler ben degistim dedim ozaman tekrar kayit olusturlim dediler 2 gun sonra beni aradilar hiziniz duzeltildi diye baktim bu seferde 6 mg bitt te kadar yukseltmisler tekrar aradim ben 24 mgbit istiyorum abineligimi 24 mgbit benim dedim 2 gun sonra tekar aradilar alt yapiniz d3steklemiyor diye ozaman abonelihimi iptal edin dedim beni tehtid eder gibi iptal ederseniz taahhüt bedeli ödersiniz şu kadar gibi imalı davrannca bende iptal edin diye sert konuştum buseferde biz iptal edemiyoruz türkcell abone merkezinden iptal etdirin dediler gitdim türkcell e biz abone yapariz ama iptal edemeyiz dediler ne yapacigimi düşünürken bana sözleşmedeki faks numarasını farketdim siayetimi abone numaramı yazarak faksladim aynı gün beni aradilar iptal etdireyin arizanizi bizzat bizilgilenip duzeltcez dediler en yetkili biziz beklemede kalin dediler bene tamam dedim 2 gun gecti aradım cagri merkezini arizaniz halen araştırma sürecinde dediler bekedim takrar tekrar aradim ve suan 5 gün gecti halen duzeltecekler iptal edin diyorum etmiyolar arizami düzeltin duzeltmiyorlar tkhh.ye basvurdum ordanda bi sonuç alamadim beklemedeyim ne yapmalıyım bana yardim edin resmen beni şamar oğlanı yaptilar tehtit ediyolar taahhüt ödersiniz gibi felan iptal edi. Yok arızayı yapın oda yok ne yapmalıyım bir bilgisi olan varsa bana bu numaradan ulassin lütfen 05334195241

    YanıtlaSil
  27. 9 aralık 2015 tarihinde abonelik icin basvurdum benim alt yapim 63 mgbit hiz desteliyordediler bende fazla yuksek fatura çıkmasın diye 24.mgbitt abonei oldum ama baglamaya 15 ocak 2016 da geldiler aradan 1 ay sonra bagladilar modemi 1 gun kullandım internet gitdi kablo kopmuş turktelekom kablosu aradim duzeltcez dediler 48 saat icinde gelen olmadi defalarca hergün aradim her aradığımda kayıt oluşturdular ama ne gelen var ne giden tam 1 ay internet kullanmadim en sonunda arızayı kendim duzeltdim beni aradilar arizaniz düzeltildi diye hic bisey demedim bu seferde ben 24 bgbit internet aboneligi yapmistimki hiz 2 mgbit geliyor tekrar aradim hiz sorunu var diye duzeltcez dediler kayıt olusurdular ama yine duzeltmediler tekrar tekrar aradim turktelekom alt yapinizi kontrol etdi hic bi sorun yok sizin iç tesisatinizda problem var iç kablolarinzi degistirin dedile bende zaten modem kurulumunda yenilemistim bu bahene ddim evet dediler ben degistim dedim ozaman tekrar kayit olusturlim dediler 2 gun sonra beni aradilar hiziniz duzeltildi diye baktim bu seferde 6 mg bitt te kadar yukseltmisler tekrar aradim ben 24 mgbit istiyorum abineligimi 24 mgbit benim dedim 2 gun sonra tekar aradilar alt yapiniz d3steklemiyor diye ozaman abonelihimi iptal edin dedim beni tehtid eder gibi iptal ederseniz taahhüt bedeli ödersiniz şu kadar gibi imalı davrannca bende iptal edin diye sert konuştum buseferde biz iptal edemiyoruz türkcell abone merkezinden iptal etdirin dediler gitdim türkcell e biz abone yapariz ama iptal edemeyiz dediler ne yapacigimi düşünürken bana sözleşmedeki faks numarasını farketdim siayetimi abone numaramı yazarak faksladim aynı gün beni aradilar iptal etdireyin arizanizi bizzat bizilgilenip duzeltcez dediler en yetkili biziz beklemede kalin dediler bene tamam dedim 2 gun gecti aradım cagri merkezini arizaniz halen araştırma sürecinde dediler bekedim takrar tekrar aradim ve suan 5 gün gecti halen duzeltecekler iptal edin diyorum etmiyolar arizami düzeltin duzeltmiyorlar tkhh.ye basvurdum ordanda bi sonuç alamadim beklemedeyim ne yapmalıyım bana yardim edin resmen beni şamar oğlanı yaptilar tehtit ediyolar taahhüt ödersiniz gibi felan iptal edi. Yok arızayı yapın oda yok ne yapmalıyım bir bilgisi olan varsa bana bu numaradan ulassin lütfen 05334195241

    YanıtlaSil
  28. Süperonliney ye kanmayın dolandirici bi firma

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet aynen. benim d smartımı vermediler.

      Sil
  29. peki bu sayfanın ttnetin oyunu olduğunu ve süperonline 'nı karalamak için yapıldığını nerden bilelim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben şu an internette dolaşırken yazıyı tesadüfen okudum her kelimesine katılıyorum uzak durmak gerekiyor. TTnetin oyunu olup olmadığını istersen turkcelsuperonline ye geçerek bu aksaklıkları yaşayarak öğrenebilirsin ama bu acı bir öğrenme şekli olur tavsişye etmem. Beni resmen kandırdılar söyledikleri ve imzalatıkları evraklar bambaşka aylar sonra sorduğumda söylemişiz ama sizin imzanız olan evrak bu yapacak bişey yok deyip kenara çekildiler.

      Sil
  30. Superonline Ttnet olsun hepsi devlet tarafindan sözleşmeyle özelleştirme yapıldı en büyük etken bu İnternetimz bile hawaide bir adamın yani sorun yine devlet yuzundendir bunun herşeyi ozellestirdiler

    YanıtlaSil
  31. Superonline Ttnet olsun hepsi devlet tarafindan sözleşmeyle özelleştirme yapıldı en büyük etken bu İnternetimz bile hawaide bir adamın yani sorun yine devlet yuzundendir bunun herşeyi ozellestirdiler

    YanıtlaSil
  32. ben superonline aldım 6 ay kullandım 1 yıllık kontratım vardı iptal için ne kadar ücret öderim bilgisi oln var mı

    YanıtlaSil
  33. Lanet olsun hiç ilgilenmiyorlar bir ayda hayatımdan bezdim. Superonlineden uzak durun en son iptal edeceğim. Hala internetim yok. Devamlı oyalıyorlar. Ne gelen var ne giden. Sakın asla yaklaşmayın

    YanıtlaSil
  34. Selamlar bu yazıyı okudum sonuna kadar hepsi aynı! Bu kadar şerefsiz bir internet servis sağlayıcısı dünyada yok

    YanıtlaSil
  35. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  36. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  37. Bende ttnet abonesiydim.Turkcell tv+internet+ev telefonu kampanyasi brosuruyle geldiler.Bizde cayma bedeli var dedik,cayma bedelini biz oduyoruz sizin faturalarinizdan dusuyoruz dediler.Peki ttneti arayip kapatacakmiyiz interneti dedik,hayir herseyi biz hallediyoruz dediler.Boylelikle abone olduk.Ben yinede ttneti arayip kapatalim dedim aradik ve internet hizmetini kapattigimizi sandik!!!Aylar sonra neredeyse haciz geliyordu,ttnet faturalarimiz devam etmis 900 kusur lira olmus.tesadufen ttnete girip fatura sorgulamistim.Bunlar resmen danisikli dovus,biri cayma bedelini odiycem derken digeri hizmeti kapatmamiza ragmen devam ediyor ve ummadik yerden deli paralar cikariyorlar.neyse boylelikle abone olduk ve 2 sene gecti.once msj geldi aboneliginiz bitmek uzere ayni sartlarda devam etmek icin bizi arayin diye.daha sonra onlar bizi aradilar ayni sartlarda devam etmek ister misiniz onayliyor musunuz diye.peki devam edelim dedik.ve supriz taahhit suremiz dolduktan 2 gun sonra aradilar ve yeni taahhut yapmadigimizi fiyatin artik 60 tl den 80 tl ye ciktigini soylediler.bu nasil olur aradiniz ve tarifeye devam ettik diyoruz ama kesinlikle kabul etmiyorlar.demek biz ruhlarla konustuk.hicbir sozunuzun garantisi yok turkcell superonline da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen tam sahtekar, hırsızlar. hakkımızı gasp ediyorlar.

      Sil
  38. Arkadaşlar ben 63 tl ödüyordum bana bu ay diğer hizmet bedeli adı altında 27 tl geçirmişler bu süperbok itleri bu neyin diğer hizmet bedeli bilen varmı bilen varsa bilgilendiriseniz memnun olurum

    YanıtlaSil
  39. süperonlinmı tam sahtekarlar. benım 6. ayda taahuttum doldu. iptal dilekçesi yolladım. beni 1 kerebaramışlar tlf kapalı diye dilekçeyi işleme koymamışlar. o kadar görüşme yazışmalarım oldu, bana hala fatura geliyor ama ödemiyorum. tüketici mahkemesine gideceğim. ama kimse süperonline geçmesın cevrenızdekılerede söyleyın. ben tt net ve vodafone kullanıyorum. ikiside süper firma.

    YanıtlaSil
  40. birde benım d.smartlıydı onun üstünede soğuk su içtik. d smartı göremedik.

    YanıtlaSil
  41. Arkadaşlar sizlerin yaşadığınız sorunların aynısını bizde yaşamaktayız bunları şikayet edip fazladan ödediğimiz paraları nasıl geri alabiliriz

    YanıtlaSil
  42. Merhabalar.
    Türkcell bu sahtekârlıklari ne cüretle yapmakta?mağdurlar olarak biraraya gelin,mahkemeye verin.
    Aslında bende süper online geçmek üzere idim,iyiki yorumlara göz atmışım.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  43. arkadaşlar buradı ttetle alakalı bir site değil önce onu belirteyim benim bir arkadaşım fiber kullanıyordu superonline dan çok memnundu bende bağlattım ona güvenip. internet hızım16mbitte anlaştık alt yapım onu destekliyordu çünkü ama gece en boş saatten tutunda öğlene kadar 7/24 hızım 8 mbit inüzerine çık adı testlerimde hatta bazen 1mbit i arar oluyorum. verdikleri modem arızalı 5 6 saat açık kalınca kendini kapıyor:D neysebunlar çok önemli değil benim asıl sorunum bağlantım interneti ya srekli kesilip duruyordu bir hafta falanpek anlamadımne olduğunu hadi geçer dedim sonra farkettimki ev telefonu çalınca internetim gidiyordu modemi yanlış bağlamışlar çünkü bir ay defalarca aradımkimse gelip ilgilenmedi neler denedim olmadı ilk fatura geldi kullanamadığım internetin faturasını ödiyince kan beynime sıçradıkendim günlerce araştırıp sorunu çözdüm bağlantı hatasını giderdim öyle düzeldi super onlıne gerçekten kötü bir firma ama ben ttnet ve netmasterıda kullandım enaz şikayetim superonlıne da oldu en azından daha iyi:D zaten türkiyede iyi bir firma yok işiniiyi yapan yok çünkü kötü yapana yaptırım yok. bensuperonlıne önermem ama gerçekten en iyisi bu şuan için

    YanıtlaSil
  44. Yapmanız gerekenler
    1-gumruk ve ticaret Bakanlığı tuketici genel mudurluğune şikayet.
    2-Başbakanlık Bimer birimine şikayet
    3-telekomunikasyon kurumuna şikayet
    4-rekabet kurumuna şikayet
    5-ve tuketici hakem heyetlerine başvuru
    Bunların hepsini E-Devlet üzerinden yapabilirsiniz
    3-

    YanıtlaSil
  45. https://www.change.org/p/thd-tuketicihaklari-org-tr-turkcell-superonline-nın-abonenik-iptali-aldatmacasına-son-verin

    Destek olalım lütfen

    YanıtlaSil

  46. Süper online aboneliğimi TTNet e taşıdım süper online'nin verdiği modemi kullanmaya devam ettim bana msj yolu ile modemi 10 gün içinde geri getirmemi istediler getirmez İsem modem parasını faturaya yansitacaklarini söylediler daha sonra 790 TL fatura gönderdiler modem parası ile birlikte şimdi ne yapmam gerekir

    YanıtlaSil